zaterdag 2 mei 2015

Kinderkaarten #5

Vandaag wil ik jullie de laatste 5 in de serie kinderkaarten laten zien.
Deze 10 kaarten maakte ik in opdracht voor mijn tante.


De eerste twee zijn kleine kaartjes, ongeveer 10 x 9 cm

Gebruikte materialen Marianne Design:
- Collectable: COL1354, COL1352
- Party Numbers: CA3110
- Knipvel: Ak0023, AK0022


Ik had nog een scrapvel liggen, waar dit leuke plaatje opstond.
Uitgesneden, opgeplakt en niets meer aan doen!

Gebruikte materialen Marianne Design:
- Paperbloc: PB7045


En nummer 4 & 5! Zoek de verschillen :) 
(Bij de ene is het eb, en bij de andere vloed.. foutje!)

Gebruikte materialen Marianne Design:
- Paperbloc: PB7043, PK9109
- Creatable: LR0199
- Stempels: EC0144






3 opmerkingen:

  1. Hallo Gelinda,
    Wat heb je schitterende kaartjes gemaakt!! Top hoor!
    Je hebt er echt talent voor!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super schattige serie kinderkaarten Gelinda!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat super leuk gedaan! stuk voor stuk leukerds!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt!
En ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat, want die lees ik met veel plezier!!
Lieve groetjes Gelinda