vrijdag 29 mei 2015

Giraffe

Hoi Allemaal!!

Doordat ik bijna aan het einde van dit schooljaar ben, heb ik het nogal druk met allerlei repetities en andere opdrachten. Alles moet natuurlijk afgerond worden, en daarom heb ik iets minder tijd om kaarten te maken :(

Gelukkig heb ik gisteren wel even dit eenvoudige kaartje kunnen maken. De bloemetjes maken het net even af vind ik zelf.

Lieve groetjes, Gelinda


Gebruikte materialen Marianne Design:
- Pretty Papersbloc: PB7041, PK9114
- Collectables: COL1323, COL1386

6 opmerkingen:

  1. Heel gaaf kaartje! Mooie kleuren en superleuk gedaan! Succes met het laatste stukje van het schooljaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk kaartje Gelinda! Vind het ook superleuk dat je ze niet zo druk maakt, zo zijn ze het mooist! Top!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk en lief kaartje Gelinda! Succes met jouw repetities en opdrachten!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Succes met de laatste loodjes op school. Nog even doorzetten en dan heb je heerlijk vakantie!
    Je kaartje is weer erg mooi. Ik vind het juist prima als er niet zo heel veel op zit.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ah wat een schatje! Erg leuk met dit lieve girafje. Ook ik wens je veel succes met alle repetities enz. Straks heb je heerlijk vakantie :)

    Lieve groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schatje!

    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt!
En ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat, want die lees ik met veel plezier!!
Lieve groetjes Gelinda