dinsdag 19 mei 2015

Een nieuw leven..

Hoi Allemaal!!

Sorry dat het hier even zo stil was, niet dat ik stilgezeten heb hoor!! 
Maar er waren wat problemen met onze computer en daardoor kon ik mijn foto´s niet bewerken..

Vandaag wil ik dus dit kaartje met jullie delen. Het roze hart had ik nog liggen, en ja dat kan natuurlijk daar niet voor altijd blijven liggen ;) Dus heb ik er dit kaartje meegemaakt. En bij Marianne Design Divas willen ze graag roze zien, dus daar doet dit kaartje mee!

Lieve groetjes, Gelinda


Gebruikte materialen Marianne Design:
- Paperbloc: PB7041
- Creatables: LR0219 
- Craftables: CR1225
- Designfolder: DF3413
- Stempel: CS0922


5 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje, mooie tekst!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk kaartje zussie met leuke kleurtjes
    groetjes zusje sabrine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Gelinda wat een geweldig mooie kaart! Zo lief, zo strak, zo leuk :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi zacht roze baby MD kaartje,wat fijn dat je meedoet bij Marianne Design Divas, hoop dat je nogmaals mee gaat doen deze maand, succes, lg Blankina

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt!
En ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat, want die lees ik met veel plezier!!
Lieve groetjes Gelinda