donderdag 14 mei 2015

Birthday

Hoi Allemaal!!

Vanmiddag dit verjaardagskaartje gemaakt. Eén kaarsje maar omdat deze eigenlijk ook nog voor mijn tante is zodat ze kan kiezen. En ook omdat ik vorige week één van die 10 kinderkaarten verkocht aan mijn nicht; vind ik niet erg natuurlijk, maar daarom moet er wel weer een nieuwe gemaakt worden ;)

Lieve groetjes, Gelinda


Gebruikte materialen Marianne Design:
- Paperbloc: PB7046
- Collectable: COL1322
- Stempel: COL1315

Dit kaartje doet mee bij:
Marianne Design Kreadivas Challenge #10  Alles gaat met Marianne Design + optie buiten

3 opmerkingen:

  1. Superleuke kaart Gelinda!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk verjaardagskaartje Gelinda!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart! Lekker eenvoudig maar toch een mooie uitstraling. Precies het soort kaart waar ik van houd.
    Ik zag dat je volger bij mij was geworden. Ik ben jou ook meteen gaan volgen. Heb al een paar prachtige dingen bij jou gezien!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt!
En ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat, want die lees ik met veel plezier!!
Lieve groetjes Gelinda