maandag 13 april 2015

Kinderkaarten #1

Een nieuwe volger! Wat leuk! Mirjam, welkom!
 Leuk dat je mij bent komen volgen!

Een poosje geleden kreeg ik van mijn tante de opdracht om een stel kinderkaarten te maken voor kinderen die 1 jaar worden. Dit vind ik altijd heel erg leuk omdat je er alle kanten mee opkan. 
Ik heb al een paar keer dit leuke treintje in het zilver langs zien komen, en ik wist gelijk dat ik hier wat mee wilde doen..



Gebruikte materialen Marianne Design:
- Paperbloc: PK9120
- Creatable: LR0308

5 opmerkingen:

  1. De eerste uit de serie kinderkaarten is super schattig Gelinda! Ben benieuwd naar de rest :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze is super!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk kaartje! Ben benieuwd naar de rest :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hartstikke leuk gedaan met die trein, ook ik ben benieuwd maar je andere creaties! Ben een tijdje niet bij je langs geweest maar zag hele leuke kaarten voorbij komen op je blog! Groet Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hartstikke leuk gedaan met die trein, ook ik ben benieuwd maar je andere creaties! Ben een tijdje niet bij je langs geweest maar zag hele leuke kaarten voorbij komen op je blog! Groet Ela

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt!
En ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat, want die lees ik met veel plezier!!
Lieve groetjes Gelinda