donderdag 30 april 2015

25 jaar getrouwd

Hoi allemaal!!

Ik krijg wel eens de vraag of ik kaarten heb voor mensen die 25 jaar getrouwd zijn, 
maar meestal heb ik die dan op dat moment niet.
Om dat te voorkomen ging ik gisteravond aan de slag..en omdat ik deze week stageloop, 
had ik alle tijd! 

Voor het eerste kaartje ben ik letterlijk en figuurlijk de kast ingedoken ;)
Door het randje ruitjes aan de zijkant van het designpapier kwam ik op het idee om dit papier uit een oud schoolschrift van mijn broertje te halen. En dat heb ik dus gedaan. (Hiervoor moest ik wel even de kast induiken ;)) De cijferlabeltjes zijn van een heel oude lijn van Eline Pellinkhof.


Gebruikte materialen Marianne Design:
- Paperbloc: PK9120
- Creatables: CR1302
- Knipvel: AK0024

Het tweede kaartje hield ik vrij simpel.. ook omdat paars niet zo mijn kleur is, maar het designpapier in deze kleur moet toch een keer op, toch?


Gebruikte materialen Marianne Design:
- Paperbloc: PK9096
- Party Numbers: CA3110

Toch vind ik de tweede zelf leuker. Wat vinden jullie?

Lieve groetjes, Gelinda


3 opmerkingen:

  1. Twee toppertjes, de eerste trekt meer mijn aandacht (mede door de kleur, ik hou ook niet van paars)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn allebei ontzettend mooi Gelinda! Ik houd wel van paars ;)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt!
En ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat, want die lees ik met veel plezier!!
Lieve groetjes Gelinda