dinsdag 17 maart 2015

Hello sweet baby! #8

Vandaag wil ik dit kaartje met jullie delen, die ik maakte met mijn nieuwe spulletjes..
Op heel veel kaarten is worden nu pailletten gebruikt, dus deze heb ik ook 
uit de kast getrokken. Hier maakte we eerder armbandjes mee, dus is het nog wel eens handig als je iets bewaard.. :)




Gebruikte materialen Marianne Design:
- Creatables: LR0347
- Paperbloc: PB7041
- Designfolder Extra: DF3413
- Stempels: CS0917, EC0125

Verder:
- washi-tape HEMA
- roze pailetten
- lint
- kraftkarton Joy! Crafts




5 opmerkingen:

  1. Weer een superkaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart Gelinda !!!
    Super met 2 losse labels.
    groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig leuk weer Gelinda!
    Super is dit kaartmodel om te maken he?! Ik heb er ook al een aantal mee gemaakt en ze worden steeds weer anders.
    Ontzettend mooi gemaakt met de hartjesmal en het hobbelpaardje.

    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Gelinda wat een ontzettend leuk model :) ! Je hebt er een ontzettend leuk babykaartje van gemaakt!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart ! De kleurtjes zijn superlief en wat een tof modelletje ! Erg leuk met die 2 tags die je er kan uithalen !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt!
En ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat, want die lees ik met veel plezier!!
Lieve groetjes Gelinda