maandag 9 maart 2015

Hello sweet baby #7

Sorry dat het hier zo vreselijk stil geweest is afgelopen week..
Ik had namelijk een superdrukke toetsweek en geen tijd om kaartjes te maken.
Morgen nog een toets en dan zijn we er weer vanaf..

Vrijdagavond heb ik even de schade ingehaald door dit kaartje te maken.
Een jongenskaartje :)
ik had zo leuk gezegd dat ik allemaal meidenkaarten ging maken.. 
maar kon het toch niet laten om ook even een jongenskaartje te maken..


gebruikte materialen:
- Paperbloc: PB7041
- Creatable: LR0308
- Embossingfolder Extra: DF3404
- ster: zelf geknipt


4 opmerkingen:

  1. Helemaal toppie en succes met je toetsen!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Gelinda ik zie dat je ook een blog hebt, dus ik kom je gezellig volgen :) Ik zei het al op de MD Club maar het is veel leuker om op zowel de Club als op je Blog een reactie te krijgen toch?! Wat een schatje! Heel mooi kaartje geworden! Succes met de toetsen :)
    Groetjes Chantal (Ask op de MD Club)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk kaartje Gelinda !
    Succes nog met de laatste toets !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart heb je gemaakt Gelinda !!! Eigenlijk moet ik zeggen: kaarten
    Ik kom voor het eerst op je blog en ben maar meteen volger geworden.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt!
En ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat, want die lees ik met veel plezier!!
Lieve groetjes Gelinda