zaterdag 28 maart 2015

Eline's summerowls #2 Zwemdiploma

Hoera, mijn 100e  blogbericht!! 
En dat in 9 maanden!!
Oke, ik ben misschien een beetje te enthousiast maar, 
ik vind het best veel naast al mijn schoolwerk e.d. 
Hierbij wil ik jullie dan ook bedanken voor alle lieve reacties die jullie geven!!
Superleuk!! Ik lees ze steeds weer met heel veel plezier!

Ik wil jullie vandaag twee zwemdiploma kaarten laten zien.
Bij Marleen deed ik hier inspiratie op.
Wat een leuk idee, de stroken als water!

Natuurlijk verdraaide ik het wel naar mijn eigen idee, 
en maakte stroken zand met kraftkarton.

Bij het plaatje van het duikende uiltje, wilde ik wel graag water, 
maar ook dat je de zwemvliezen kon zien..
Dus moest ik iets hebben wat blauw en doorzichtig is,
en toen kwam het idee om blauwe diepvrieszakken te gebruiken bij mij boven.
Daar heb ik golvende stroken van geknipt, en opgeplakt (wat best lastig ging).



Gebruikte materialen Zwemdiploma A:
- Knipvel AK0057
- Creatables LR0340
- Kraftkarton Joy! Crafts
- A zelf geknipt

Gebruikte materialen Zwemdiploma B:
- Knipvel AK0058
- blauwe diepvrieszak
- Collectables COL1350
- Dutch doobadoo mask clouds
- B zelf geknipt

2 opmerkingen:

  1. Geweldig leuk gedaan Gelinda! Goed opgelost met de blauwe diepvrieszakken ;)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt!
En ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat, want die lees ik met veel plezier!!
Lieve groetjes Gelinda