vrijdag 13 maart 2015

- CONFETTI - #3

Het beloofde kaartje van vandaag; 
Dit kaartje heb ik gemaakt voor een vriendin, 
die ook volger is van mijn blog..
Ze mag het eigenlijk nog niet zien,
 maarjah ik vond het kaartje te leuk om te laten wachten..

En... eindelijk mijn 'logo' die bovenaan mijn blog staat ook op mijn foto's!!
Ik heb lang gezocht naar een fotobewerker waar dat kon, en uiteindelijk kwam ik uit bij Picmonkey..
Hier kon het gelukkig wel!




Gebruikte materialen:
- Paperbloc: PB7045
- Stempels: PP1403
- Creatables: PP1401
- Collectables: COL1322
- Lint: PP1406
- kraftkarton Joy! Crafts
- doily
- lint

pssst.. nog 1 nachtje slapen voordat ik naar de clubdag van MD mag!!
Krijg er nu steeds meer zin in!! Zaterdagavond volgt er uitgebreid verslag..



3 opmerkingen:

  1. Wat een superleuke kaart zeg en wat leuk met je logo !
    Daar zou ik ook nog eens wat tijd voor moeten maken !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke kaart Gelinda! Mooi vrolijke kleuren en een heel leuk model! Je logo is heel mooi :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt!
En ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat, want die lees ik met veel plezier!!
Lieve groetjes Gelinda