donderdag 12 maart 2015

- CONFETTI - #2

Een warm welkom aan mijn 2 nieuwe volgers: 
Chantal en  Hetty !! 
Leuk dat jullie mij zijn komen volgen!

Deze kaartjes maakte ik naar aanleiding van een kaartje dat ik morgen laat zien.


Eigenlijk zijn ze hetzelfde maar omdat ik nooit twee dezelfde kaartjes wil maken, 
heb ik maar een ander kleurtje en ander cijfer gebruikt..


Ik ben weer tevreden, wat vinden jullie ervan??

Gebruikte materialen: 
- Paperbloc: PK9079, PB7045
- Party numbers CA3110
- Dutchdoobadoo mask dots
- Stempels: PP1403
- Creatables: PP1401

psst.. nog 2 nachtjes slapen, dan is de grote clubdag van Marianne Design!! 
daar heb ik echt superveel zin in! En dus zal er zaterdagavond uitgebreid verslag volgen..

4 opmerkingen:

  1. Ik vind ze SUPER!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal leuk Gelinda !!!
    groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk gedaan Gelinda! Dank je wel voor mijn welkom :) Vind ik super lief van jou!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt!
En ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat, want die lees ik met veel plezier!!
Lieve groetjes Gelinda