zaterdag 14 maart 2015

Clubdag Marianne Design 2015

Het was gewoon in één woord:
GEWELDIG!!
Ik vond het echt helemaal leuk!!
Mijn totale 'buit' van vandaag:


Mijn verhaal:
Toen we binnenkwamen, en eenmaal zaten, mochten we onze snijmat enz. uitstallen.
We hadden al 2 consumtiebonnen gehad, waar we thee, koffie of fris voor konden halen.
Om 10 uur heette Marina (eigenaar van de club) ons allemaal welkom, en legde ze 
het eerste project uit. We zouden een prieel(tje) gaan maken: 

Het was een enorme klus, en uiteindelijk ben ik zover gekomen:

Ondertussen konden we kijken naar een demo stempels inkleuren, 
of even shoppen in het winkeltje.
Toen ik net lekker bezig was, kwam Marianne naar mijn vriendin en mij toe, 
en zei ze: Jullie zijn toch nog niet te oud voor de grabbelton?? Ze hield ons een grote groene bak voor uit het winkeltje waar allemaal koopjes inzaten. We mochten er 2 (!) grabbelen! Superleuk natuurlijk! Ik heb deze stempels gegrabbeld:


Later deelde Marianne de nieuwste Collection en Marianne uit:
( De Collection XL kocht (kreeg eigenlijk) ik later in het winkeltje)


 Toen we na de middag onze broodjes binnen hadden, gingen even shoppen in het winkeltje.
Dit is mijn buit van vandaag uit het winkeltje:



s'middags was de opdracht dat we een MDF houten huisje gingen versieren. 
Dit is mijn huisje geworden:

Toen we het huisje aan het versieren waren, werden ondertussen onze naambadges beoordeeld.
Ze gaven 2 prijzen weg per tafel. Deze twee dames mochten een mal uitzoeken uit het winkeltje.
De rest van de tafel kreeg een troostprijs, ik ook. En deze troostprijs was:
Nog een keer grabbelen in de groene bak! ;)


Er zaten ook nog wel andere dingen in de groene bak hoor, maar ik had even zin in stempels grabbelen :)


Toen we naar huis gingen, kreeg iedereen een goodybag.
Kijk eens wat daar ook nog inzat!!


Al met al was het een zeer geslaagde dag! Zeker voor herhaling vatbaar!
En ik heb de beheersters beloofd dat ik volgend jaar weer kom :)

Ik hoop dat jullie genoten hebben van mijn verslag, gefeliciteerd als je dit superlange verhaal helemaal gelezen hebt ;)










7 opmerkingen:

  1. Wat een leuk verslagje, Gelinda!!!
    Jij bent de komende tijd wel zoet met al je nieuwe spulletjes, leuk voor je!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Gelinda,
    Ik heb je verslag met plezier helemaal gelezen hoor ! Dat was duidelijk een heerlijke dag !
    Erg leuke projectjes en wat zijn jullie in de watten gelegd !
    Dat is toch heerlijk genieten he !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo te zien hebben jullie je op de zaterdag ook goed vermaakt !!!
    Wat ben je lekker verwend en dan zelf ook nog van die mooie spulletjes kopen !!!
    veel plezier en ik ben benieuwd naar de projecten als ze af zijn.
    groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Gelinda ik heb je verslagje helemaal gelezen :) Wat een prachtige spullen allemaal! Ik ben blij te lezen dat je het zo naar je zin hebt gehad :) Ik vond het ook geweldig leuk :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is een flinke buit, heerlijk! Fijn dat je zo een leuke dag hebt gehad. En wat een extra geluk dat je zo veel mocht grabbelen: nóg meer mooie spulletjes. Veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk verhaal Gelinda! We gaan vast weer mooie dingen zien Mey je nieuwe buit! Gezellig! groet Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat ziet er superleuk uit! Gaaf hoor :) ben benieuwd naar je creaties met je nieuwe spullen!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt!
En ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat, want die lees ik met veel plezier!!
Lieve groetjes Gelinda