zaterdag 7 februari 2015

Moustache

Mijn blog is iets veranderd, zoals jullie zien.
Wat vinden jullie van mijn nieuwe look??
Niet dat ik de oude look zat was, maar omdat de letters in de zijbalk erg slecht leesbaar waren.
Nouja, ik weer tevreden, en het blog ziet er weer fris uit. :)

Vorige week zag ik bij de Xenos dit leuke snorren tape liggen,
en ik kon de verleiding natuurlijk niet weerstaan, ze zijn ook zo leuk!!


Bij het 2e kaartje liet ik de label weg..



Nog even een keer allemaal tegelijk poseren :)


Gebruikte materialen:
- snorrentape: Xenos
- zwarte fineliner
- label
- snor: zelf geknipt



1 opmerking:

  1. Het maken van kaartjes zit wel SNOR bij jou...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt!
En ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat, want die lees ik met veel plezier!!
Lieve groetjes Gelinda