woensdag 25 februari 2015

- CONFETTI -

Eerst een warm welkom aan de 2 nieuwe volgers: 
Margo en Mandy!
Superleuk dat jullie mij zijn gaan volgen!!

Dan wil ik vandaag dit kaartje met jullie delen. 
De challenge bij Marianne Design duurt nog tot vanavond, 
dus heb ik nog even dit kaartje gemaakt. 
De opdracht luidde: een feestelijke creatie of kaart met ballonnen en/ of taartjes met zoveel mogelijk materialen van MDesign.
Ik vond het wel leuk om een grote taart en ballonnen te gebruiken.


Gebruikte materialen:
- Paperbloc: PB7042
- Collectable: COL1322
- Creatable: PP1401
- Stempel: PP1403
- doily
- kraftkarton Joy! Crafts

5 opmerkingen:

  1. Wat een super gezellig kaartje weer !!!
    Leuk dat je weer met ons meedoet.

    Mieke, MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk kaartje Gelinda !
    Bedankt voor je welkom.
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. geweldig leuke kaart
    bedankt voor het meedoen
    groetjes jolanda bongers
    DT Challengeblog team MD

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ontzettend mooie vrolijke kaart heb je gemaakt Gelinda!
    Een feestje om naar te kijken.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Groetjes, Marleen
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is weer superleuk Gelinda
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt!
En ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat, want die lees ik met veel plezier!!
Lieve groetjes Gelinda