dinsdag 20 januari 2015

Sea #1






Vorige week bestelde ik deze leuke stempels van Eline's buitenhuis.
Ik weet dat ze al wat ouder zijn, maar ik vond ze zoo leuk dat ik ze niet kon weerstaan. ;)
Helaas was het paperbloc wat hierbij hoort niet leverbaar :(
Ook het bootje bestelde ik.
En dit moest ik natuurlijk allemaal gelijk inwijden.
Dus heb ik even een kleine serie gemaakt. 



Gebruikte materialen:
- landkaarten
- kraftkarton Joy! Crafts
- stempels Eline's buitenhuis beach house (EC0144)
- creatable klassieke boten (LR0199)
- washi-tape HEMA


2 opmerkingen:

  1. Stoere kaarten heb je gemaakt met je nieuwe materialen!
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vaak moet je malletjes op de kaart verwerkt zien...en dit bootje is dan ├ęcht gaafff om te zien!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt!
En ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat, want die lees ik met veel plezier!!
Lieve groetjes Gelinda