donderdag 29 januari 2015

Geboortekaartje

Weer een nieuwe volger!
Wat leuk! Ela, welkom!

Vanmiddag maakte ik dit geboortekaartje.
De creatable van het badeendje heb ik pas aangeschaft, moet zeggen dat hij erg leuk is!
Het bolletjeslint uit de kast getoverd, en ook gebruikt.
Ik vind hem geslaagd, jullie?


Gebruikte materialen:
- Paperbloc Romantic Journey Marianne Desigm (PK9096)
- kraftkarton Joy! Crafts
- doily
- label
- Craftable Hart Marianne Design (CR1225)
- Creatable Rubber Duck Marianne Design (LR0333)
- touw
- roze bolletjeslint
- Lettertang 

2 opmerkingen:

  1. Zonde om in de kast te laten liggen...:-), hij is errug leuk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ow, wat heb je weer een leuke kaart gemaakt Gelinda!!!
    Ontzettend mooi en weer heerlijk vrolijk.
    Vast een fijn weekend en lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt!
En ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat, want die lees ik met veel plezier!!
Lieve groetjes Gelinda