zaterdag 3 januari 2015

Celebrate #2

Mijn vorige kaart viel erg in de smaak bij mijn tante, 
zodat deze nadat ik hem 's middags aan jullie had laten zien,
 's avonds al verkocht was. Dus dacht ik: dan maak ik maar een nieuwe in een ander kleurtje.
Zo gedacht, zo gedaan..

Gebruikte materialen:
- bruin stippen papier: eline's hello sweet baby! MD (PB7041)
- groen stippen papier: eline's fresh flowers MD (PB7045)
- collectable set cake MD  (COL1322)
- stempels MD (PP1403)
- ballon mal MD (PP1401)
- wit, zwart lint Xenos
- jute lint Intratuin

2 opmerkingen:

  1. Mooie kaart Gelinda! Heel gaaf met het groen en grijs ook je vorige met roze is super leuk.
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Feestelijk kaartje, Gelinda! Daar zal je tante best blij mee zijn.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt!
En ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat, want die lees ik met veel plezier!!
Lieve groetjes Gelinda