dinsdag 23 december 2014

Wiebelkaart

Wat is 2 weken vakantie lekker zeg!! 
Eindelijk genoeg tijd om een heleboel kaarten te maken!
Gisteravond heb ik deze wiebelkaart gemaakt. 
Ik had op pinterest allemaal leuke voorbeelden gezien, en ik moest er zelf ook een maken. 
Toen ik hem af had, zakte hij helemaal scheef, omdat het vogeltje met het papier enz. te zwaar was.
Dus moest ik iets verzinnen om hem toch weer iets rechter te krijgen.
Ik plakte er nog twee vlaggenlijntjes en een houten vogeltje erop, 
en gelukkig staat hij nu al iets rechter.
De volgende keer zeker rekening met evenwicht houden!! ;)

Ik wil deze wiebelkaart mee laten doen bij Marianne Design challenge 119
waar de opdracht luidt: Maak een kaart/creatie met een of meerdere dieren van Eline.


gebruikte materialen:
- paperbloc Eline's huis Doll house (PB7042)
- houten vogeltje
- stempel Let's party MD (PP1403)
- bladzijde uit oud boek




9 opmerkingen:

  1. Ja dat probleem heb je met een wiebelkaart Gelinda maar je hebt het prima opgelost.
    Hij ziet er prachtig uit.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie wiebelkaart geworden! Je kunt 'm ook aan de binnenkant verzwaren met een paar stukjes karton als de kaart scheef gaat staan. Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ontzettend leuk en vrolijke wiebelkaart heb je gemaakt!
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Groetjes,
    Marleen
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke,gezellige wiebelkaart.
    Fijn dat je weer meedoet.

    Mieke, MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Blijft leuk een wiebelkaart! Hij is erg mooi!
    Dank je wel voor het meedoen.
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Gelinda,
    Wat een leuke wiebelkaart heb je gemaakt met het Eline vogeltje en wat heb je het leuk opgelost door er extra dingetjes bij te plakken. Je kaart is er ook feestelijker door geworden met de vlaggelijntjes erbij.
    Gezellig dat je weer met onze MD challenge meedoet.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk gemaakt.
    Ik ken het probleem van het scheef zakken van zo'n wiebelkaart.
    Ik heb er toen nog iets opgeplakt, wat net de "grond" raakte dat hij daarop steunde zal ik maar zeggen en dat werkte.
    Gezellig dat je meedoet aan de challenge.

    Groetjes,
    Yvonne
    MD challenge blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. super mooi
    bedankt voor het meedoen
    groetjes jolanda bongers
    DT Challengeblog MD

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt!
En ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat, want die lees ik met veel plezier!!
Lieve groetjes Gelinda