dinsdag 2 december 2014

Poesje #2

Vandaag laat ik jullie een kaartje zien die ik gemaakt heb 
voor de challenge nummer 117. Ik ben een beetje laat, maar de tijd 
is nog niet om, dus kan het nog :)
De opdracht luid: Maak een kaart/creatie in wit met kraft. De Marianne Design stempel/afbeelding mag wel gekleurd zijn. (de rest dus NIET!!) 
Deze kaart is een variant van een kaart met meer kleurtjes, maar die laat ik morgen zien! 

Gebruikte materialen:
- kraftpapier: Joy!
- papier: Eline's buitenhuis 'Dolls House' MD (PB7042)
- stempel Eline's sentiments MD (EC0152)
- embossingfolder kippengaas (DP3402)
- jutetouw Intratuin

7 opmerkingen:

  1. Wat een leukerd!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke kaart
    bedankt voor het mee doen
    groetjes jolanda bongers
    md challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kan nog gemakkelijk Gelinda. Hij is erg leuk geworden hoor.
    Gezellig da je meedoet met onze challenge

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Gelinda,
    Ik dacht al zou ze deze keer ook weer mee doen hihi en ja hoor leuke kaart heb je weer gemaakt.
    Gezellig dat je weer met onze MD challenge meedoet tot de volgende keer.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is die weer leuk Gelinda!!!
    Je hebt de Design Folder Extra goed gebruikt en super idee om de hokjes op te vullen met dit papier van Eline.
    Gezellig dat je weer meedoet met onze challenge.
    Groetjes,
    Marleen
    Marianne Design challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi kaartje geworden.
    Leuk dat je weer meedoet.

    Mieke, MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk en schattig!

    Dank je wel voor het meedoen!
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt!
En ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat, want die lees ik met veel plezier!!
Lieve groetjes Gelinda