woensdag 19 november 2014

kraftkarton #3

 Jaa, daar ben ik weer!!
Anne-Ruth, welkom als nieuwe volger!! ;)

Zondag was ik jarig, 
en natuurlijk zaten tussen mijn cadeautjes ook nog weer nieuwe knutselspullen.

Nu kan ik weer even vooruit, het zijn voor mijn doen wel heel veel nieuwe spullen in korte tijd,
maar soms is dat niet zo erg :)
Vandaag laat ik jullie dit kaartje zien die ik met het schilderijtje maakte.


gebruikte materialen:
- Eline's frame Marianne Design (LR0219)
- paperbloc Hello sweet baby! Marianne Design
- Collectable Marianne Design (COL1313)
- jute touw: Intratuin
- Craft karton Joy!Crafts
- Tabblad Marianne Design (COL1314)
- Eline's sweet sentiments (EC0152)


2 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je verjaardag en je leuke cadeautjes.
    Je hebt er een mooi kaartje mee gemaakt!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Owjee, een late gefeliciteerd van mij...
    Hopelijk heb je een fijne verjaardag gehad?!
    Je heb in ieder geval hele leuke knutselspullen gehad en er een schitterende kaart mee gemaakt!!!
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt!
En ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat, want die lees ik met veel plezier!!
Lieve groetjes Gelinda