donderdag 23 oktober 2014

Lekkers in een doosje..

Gisteravond had ik verjaardag van een vriendin van mij. Omdat we al vanaf de basisschool vriendinnen zijn, vond ik het wel leuk om iets speciaals te maken. Ik versierde een toffifee doosje. Van de vlaggetjes heb ik 1 vlaggetje afgeknipt zodat de slinger iets korter was. Met het cadeautje en de ballonnen is het een feestelijk doosje geworden. Gelukkig viel hij heel goed in de smaak. En dus was ik weer blij :)



Gebruikte materialen:
- toffifee doosje
- paperbloc Marianne Design (Vintage Journey)
- slinger Marianne Design (LR0329)
- cadeautjes Marianne Design (LR0328)
 - love set Marianne Design (COL1334)
- ballonnetje Marianne Design (PP1401)
-Party numbers  Marianne Design (CA3111)
- tabblad Marianne Design (COL1314)
- touw Aldi
- kaftpapier


1 opmerking:

Gezellig dat je mijn blog bezoekt!
En ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat, want die lees ik met veel plezier!!
Lieve groetjes Gelinda