maandag 6 oktober 2014

Washi-tape en mijn stansmachine...

Ik trok me vandaag weer even terug op mijn kamer, waar ik even lekker aan de knutsel ging.
De kaarten zijn allebei een variant op een die ik al eerder maakte.
Bij het eerste kaart  is het washi-tape niet heel goed te zien, 
omdat het rechthoek waar ik de fiets uit gesneden heb, iets te groot is,
maar dit vond ik niet zo erg. 



En toen ik eenmaal bezig was, gingen we nog even verder..
Hier heb ik eerst 6"postzegels" uitgestanst, en daar de hartjes weer uitgesneden.


gebruikte materialen:
- washi-tape: HEMA en Artemio
- hartjes: collectable vogel : Marianne Design
- creatable fiets : Marianne Design
-Vierkante postzegel mal: Provo craft



2 opmerkingen:

  1. Twee mooie kaartjes, het onderste kaartje is SUPER!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je dit weer ontzettend leuk en vrolijk gemaakt Gerlinda!
    Ik vind de bovenste helemaal SUPER, haha.
    Die kleuren passen erg goed bij elkaar en ik vind de fiets zo heel mooi.
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt!
En ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat, want die lees ik met veel plezier!!
Lieve groetjes Gelinda