dinsdag 28 oktober 2014

Huwelijksautootje

Een tijdje geleden maakte ik deze kaarten. Omdat ik nogal druk ben voor school, vond ik even geen tijd om ze te plaatsen. Ik gebruikte weer mijn 'nieuwe' autootje. In een combinatie van rood en kaftpapier. 
gebruikte materialen:
- kaftpapier: HEMA
- VW beetle Marianne Design (LR0331)
- love set Marianne Design (COL1334)
- lettertang + tape: HEMA
- bladzijde uit oud boek
- rood/wit touw: Albert Heijn

En nog een variant in het roze. Met een autootje van Marjolein Zweed Creatief. Omdat ik voordat ik een blog begon, altijd met deze plaatjes werkte, heb ik er  nu nog heel veel. Dus probeer ik ze maar zo langzamerhand op te maken.



Gebruikte materialen: 
- auto: Marjoleine Zweed
- papier: Eline Pellinkhof
- washi-tape: HEMA
- lettertang + tape: HEMA

Vorige week heb ik op de verjaardag van mijn moeder maar liefst 27 kaarten verkocht! Ook de rood/bruine variant daarom staat deze niet in mijn kaartenshop. Heb je ook interesse in mijn kaarten? Mail mij!! Vermeld wel even het blogbericht.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gezellig dat je mijn blog bezoekt!
En ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat, want die lees ik met veel plezier!!
Lieve groetjes Gelinda