donderdag 2 oktober 2014

Hello sweet baby #4 Girl

Ik kreeg vanmiddag de creatables binnen die ik 
gewonnen had bij de Marianne Design Challenge 111


Natuurlijk moest ik de slinger gelijk even uitproberen! ;)
Aan dit kaartje was ik gisteravond al begonnen, maar ik wist niet goed hoe ik hem afmaken moest. Vond hem namelijk een beetje saai..
Toen ik de slinger aan het uitproberen was kwam ik op het idee om een slinger op te plakken.


Gebruikte materialen:
- creatable slinger: MD
 - label: Marianne Design
- papier: Romantic Journey, Hello sweet baby Marianne Design
- washi-tape: HEMA

2 opmerkingen:

  1. Leuk gedaan, Gelinda!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je ze binnen hebt Gerlinda en wat een geweldig mooie kaart heb je er mee gemaakt!
    Ik vind het erg leuk zoals je de slingers op de kaart hebt verwerkt.
    Veel plezier met je prijs, maar dat lukt vast wel.
    Groetjes, Marleen (MD Challenge Blog)

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt!
En ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat, want die lees ik met veel plezier!!
Lieve groetjes Gelinda