donderdag 16 oktober 2014

3 maanden in Blogland..

Ondertussen ben ik alweer 3 maanden in blogland, de tijd gaat echt snel! 
Ik moet zeggen dat ik het hier heel erg goed naar mijn zin heb. 
En jullie reacties motiveren mij om nog meer moois te maken en met jullie te delen. 
Dus blijf zeker reacties achterlaten, want ik lees ze allemaal met veel plezier! 
In deze 3 maanden heb ik 4 volgers gekregen. Leuk! 
Ook zit ik ondertussen bijna bij de 1000 pageviews. Om precies te zijn 969. Ook hier wordt ik blij van!! Dan kun je toch zeggen dat je blog gelezen wordt :)
Met de kaartenshop loopt het nog geen storm, maar hopelijk komt dit nog wel :) 
En natuurlijk hoop ik dat ik nog heel lang mijn kaartjes aan jullie mag laten zien en jullie lieve reacties mag lezen!!

1 opmerking:

  1. Leuk dat je dit zo met ons deelt Gelinda en je maakt hartstikke leuke en vrolijke kaarten dus we zien ze graag! Ga er vooral lekker mee door. er komen vanzelf meer volgers en we vinden het erg gezellig dat je met onze challenges van de Marianne Design Challenge Blog meedoet!
    Tja, en een kaartenshop is best heel moeilijk... ik ben begonnen met mijn kaarten via Marktplaats te verkopen. Nu ik een paar 'klantjes' heb (ook mensen uit mijn directe omgeving) begin ik steeds vaker kaarten via mijn verkoopblog te verkopen. Maar het duurt gewoon lang voordat mensen je hebben gevonden en je echt wat gaat verkopen. Ook hiervoor geld gewoon lekker mee doorgaan en dan komt het vanzelf!
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt!
En ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat, want die lees ik met veel plezier!!
Lieve groetjes Gelinda