maandag 29 september 2014

X-mas

Ik ging aan de knutsel voor mijn voorraad kerstkaarten. En de nieuwe Marianne Design Challenge nummer 113. Ik maakte 2 kaartjes, waarvan ik de eerste wil laten meedoen bij de Challenge. 
Bij dit kaartje gebruikte ik 4 labels waar ik wat oudere letters van Eline Pellinkhof op stempelde. 


Bij dit kaartje heb ik de daken van de huisjes bewerkt met witte inkt voor het sneeuw effect. 


gebruikte materialen:
- labels: The Readshop
- winterdorpje: Marianne Design (silver collection)
- stempels: Eline Pellinkhof
- huizen: Marianne Design
- sneeuwkristal: Marianne Design
-Tabbladen: Marianne Design
-lettertangtape: HEMA
-fineliner
-touw: Aldi

7 opmerkingen:

  1. Leuke kaartjes!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gedaan! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk kerstkaartje heb je gemaakt Gerlinda met de letterstempels en gezellig dorpje erbij.
    Leuk dat je weer met onze MD challenge meedoet.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke kerstkaart heb je gemaak Gerlinda!
    Heel mooi gedaan met het kerstdorpje voor de tags.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Groetjes,
    Marleen
    MD Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kerstkaart Gelinda
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kerstkaart !!!
    Gezellig dat je meedoet.

    Mieke, MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterende kerstkaart heb je gemaakt, heel mooi gedaan.
    Leuk dat je meedoet met onze challenge.
    Gr.Thea
    DY Challengeblog MD

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt!
En ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat, want die lees ik met veel plezier!!
Lieve groetjes Gelinda