maandag 1 september 2014

Vintage kaart in pastelkleuren

Nog even gauw een berichtje voordat ik weer naar school moet..
Jaja, de vakantie is weer voorbij en dus zal ik minder berichten gaan plaatsen maar natuurlijk probeer ik  zo vaak mogelijk een kaartje laten zien!! 

Deze kaart heb ik gemaakt voor de Marianne Design Challenge Blog.
De eerste keer dat ik meedoe aan een challenge. 
De opdracht was: Maak een vintage kaart in pastelkleuren met afbeelding van Marianne Design.
Voor deze afbeelding en achtergrond moest ik wel even naar de hobbywinkel, maar dat heb ik erwel voor over hoor! ;)
Ik gebruikte het papier van het paperbloc Romantic Journey van MD

detail

En hiermee is het gelukt!! :)
Dit is mijn resultaat!! Wat vinden jullie ervan??


gebruikte materialen: 
- collectables tabblad Marianne Design
- collectables set love Marianne Design
- doily
- afbeelding Marianne Design


10 opmerkingen:

  1. Wauw, mooie kaart hoor.
    Je eerste challenge en dan zo'n mooie kaart.
    Gezellig dat je meedoet.

    Mieke, MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontzettend mooie vintage kaart heb je gemaakt Gelinda!
    Je hebt hele mooi kleuren bij elkaar gezocht, erg knap.
    Gezellig dat je mee doet met onze challenge.
    Groetjes,
    Marleen
    MD Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een schitterende kaart Gelinda!
    Dank je wel voor het meedoen.
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. schitterende romantische kaart
    mooi voor de eerste challenge die je mee doet
    bedankt voor het meedoen
    groetjes jolanda bongers
    md challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is erg mooi geworden Gelinda
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Gerlinda,
    Super leuke kaart heb je gemaakt hoor.
    Veel plezier weer op school hopelijk hou je nog wat tijd over om kaartjes te maken, zodat je de volgende keer weer gezellig met onze MD challenge mee kunt doen.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goed gedaan en dat voor je eerste challenge! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart heb je gemaakt.
    Leuk dat je meedoet aan de challenge.

    Groetjes,
    Yvonne
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterende kaart heb je gemaakt! Erg mooi!
    Dank je wel voor het meedoen!
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Proficiat Gelinde met je prijs! Geniet ervan!
    Groetjes,
    Gina

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt!
En ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat, want die lees ik met veel plezier!!
Lieve groetjes Gelinda