donderdag 4 september 2014

Molens

Mieke en Marleen welkom als allereerste volgers van mijn blog!! Geweldig! Leuk dat jullie mij zijn gaan volgen!! 

Bedankt voor alle leuke reacties op mijn vintage kaart in pastelkleuren!!

Vandaag maakte ik deze kaart. Ik ben nog niet bezig met mijn kerstkaarten omdat ik daar gewoonweg nog geen inspiratie voor heb (misschien omdat het nog te warm is ;)). Ik ging vandaag weer aan de gang met het leuke papier van het paperbloc Romantic Journey. Ik sneed een tabblad (collectable van MD)  uit het vel met de molens, en uit zwart papier een molen. Ik ben helemaal tevreden! 



gebruikte materialen:
- collectable tabblad Marianne Design
- creatable molen Marianne Design
- paperbloc Romantic Journey Marianne Design
- bladzijde uit een oud boek


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt!
En ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat, want die lees ik met veel plezier!!
Lieve groetjes Gelinda