zaterdag 6 september 2014

It's snowing!! #1



De eerste kerstkaart van mij dit jaar. Ik was al een paar keer bezig geweest maar het lukte niet echt. Ik vond nu dat er echt wel wat uit moest komen, want elke keer van die halve kaarten waar ik dan weer mee stopte was ook niets. ;) Ik heb een nieuwe mal van MD gebruikt, uit de silver collection.
Dit is echt een super leuke mal waar ook nog een hekje bij zit. 



Ik heb een stuk kaftpapier (wat ik nog over had van school ;))
op maat gemaakt en het randje gescheurd en bewerkt met witte inkt.



Op deze foto kun je beter zien dat in het witte karton ijskristallen geĆ«mbosst zijn. 

gebruikte materialen:
- kaftpapier ( ook verkrijgbaar bij HEMA)
- mal Nederland Amy Design
- crafttable huisjes silvercollection MD
- embossingmal ijskristallen Cart-us 
- label The Read Shop
- wit koord


1 opmerking:

  1. Wat een leuke kaart !!!
    Die Holland mal is super leuk zeg !

    Groetjes, Mieke

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt!
En ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat, want die lees ik met veel plezier!!
Lieve groetjes Gelinda