maandag 8 september 2014

It's snowing!! #2

Vandaag laat ik jullie twee varianten zien op de kaart die ik gister liet zien.
Een rechthoekige kaart, iets wat ik de laatste tijd niet zo vaak meer doe. Maar het leek me nu wel weer eens leuk.  


En nog een label. Ook iets wat ik eigenlijk nooit doe ;) De huisjes op de label heb ik iets ingekort (lees: afgeknipt :)) zodat hij niet een heel stuk uitstak. 



En dit is het dan samen: 


gebruikte materialen: 
-  kaftpapier : HEMA
- label: Marjolein Zweed
- ijskristallen embossingmal: Cart-us
- mal Nederland: Amy Design
- craftable huisjes: Marianne Design
- lint

1 opmerking:

  1. Via via kwam ik op je blog. Leuk dat je naast je schoolwerk graag creatief bent. Je kaartjes zijn leuk! Je hebt er nog een volger bij ;-)
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt!
En ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat, want die lees ik met veel plezier!!
Lieve groetjes Gelinda