dinsdag 23 september 2014

Hello sweet baby #3 Boy

Nog drie varianten op de vorige twee kaartjes...
Ze zijn alle drie voor boys, want deze voorraad was niet veel meer.

 Bij deze heb ik het vierkante vervangen door "strepen"

Door de "streep" kreeg ik weer meer inspiratie. Ik heb er een ster tussen geplakt.

De ster was eerst te groot. Dus had ik er een klein stukje vanaf gesneden en hield ik het randje over.
Wat ik vervolgens weer verwerkt heb in deze kaart. Het is niet heel goed te zien, maar in het midden van de ster staat: baby boy.

gebruikte materialen:
- papier: Marianne Design (sweet baby)
- washi-tape: Hema (ankers), artemio (ruitjes)
-lettertang tape: Hema
- creatable treintje: Marianne Design



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt!
En ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat, want die lees ik met veel plezier!!
Lieve groetjes Gelinda