donderdag 25 september 2014

Feestelijk #4 rood, blauw en roze

Wat leuk dat ik weer een nieuwe volger mag verwelkomen!! 
Welkom Gaby!!

Ik maakte voor mijn neefje en nichtje die morgen allebei jarig zijn een kaartje.
Deze voor mijn neefje, die moest dus een beetje stoer..


En mijn nichtje is helemaal gek van roze dus die moest dan ook helemaal roze!!
De cijfers zijn van Marianne Design, deze heb ik overgetrokken op printpapier, het binnenste stuk uitgeknipt, en met inkt overheen gegaan.
Ik vind dat ze geslaagd zijn!!



gebruikte materialen: 
- treintje: Marianne Design
- ballonnetje:  Marianne Design
- stempel slinger: Marianne Design (let's party)
- stempel cupcake: Euroland
- bloemetjespapier: Eline's buitenhuis
- ruitjespapier: Eline Pellinkhof




1 opmerking:

  1. Feestelijke kaartjes, mooi gedaan!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt!
En ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat, want die lees ik met veel plezier!!
Lieve groetjes Gelinda