donderdag 21 augustus 2014

verhuizen #2

Toen ik gisteravond op blogger keek, kon ik mijn ogen niet geloven!
Ik had maarliefst 43 pagevieuws!!!! 
Heel erg bedankt hiervoor!!
(het record was 18 ;))

Nog een verhuiskaartje om de voorraad iets aan te vullen. 
Omdat ik alleen maar blauw tape voor mijn lettertang had, werd het weer blauw. 
Het leuke is, dat het tape precies dezelfde kleur is als het blauwe papier.


Vanmiddag ben ik nog even naar de HEMA geweest: 



Tape voor mijn lettertang. Zodat ik ook andere kleuren kaarten kan maken als ik tape wil gebruiken. En superleuk.. het witte rolletje is doorzichtig!! :)

Leuk washi-tape wat super bij mijn air-mail stempels van Marianne Design past.

gebruikte materialen: 
- kraftkarton: Bazzill
-washi-tape: Artemio
- lettertangtape: dymo
- Huisje: Marianne Design



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gezellig dat je mijn blog bezoekt!
En ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat, want die lees ik met veel plezier!!
Lieve groetjes Gelinda