woensdag 20 augustus 2014

verhuizen #1 & Bloglovin

Een verhuiskaart:..
- een kaart die je niet veel verstuur.
- een kaart die leuk is om te maken.
En daarnaast is deze supersnel gemaakt!! (ong.5 minuten!!)
Het idee voor deze kaart heb ik hier opgedaan.
Uiteraard heb ik er mijn eigen draai aangegeven.



gebruikte materialen:
- tape: Hema, Artemio
- huisje: Marianne Design
- lettertang


Vanaf nu kun je mij volgen op bloglovin!!
<a href="http://www.bloglovin.com/blog/12743147/?claim=vsv22pua6u4">Follow my blog with Bloglovin</a>

1 opmerking:

  1. Wat leuk om te lezen dat een van mijn kaarten je heeft geïnspireerd! Ik vind je verhuiskaartje super leuk geworden! Fijn hé, die snelle kaartjes. :-) Groetjes, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt!
En ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat, want die lees ik met veel plezier!!
Lieve groetjes Gelinda