dinsdag 12 augustus 2014

Surpise! meisje geboren!

Babykaarten zijn altijd zo lief!! (En leuk om te maken!:))
Ik vond in mijn kast nog dit stukje scrappapier..




Ik had nog een mal die je kunt embossen met een embospen. Maar aangezien ik dit nooit doe en er meisje, jongen,tweeling en geboren opstond ben ik er met inkt overheen gegaan (natuurlijk wel eerst de rest afgeplakt met tape). En kreeg ik dit leuke effect.

gebruikte materialen:
- scrappapier: stacy clair boyd, echo park paper
-tape: artemio
- wandelwagen: Marjolein Zweed
- embosmal: Eline Pellinkhof


Leuk dat je nog even kwam kijken en laat gerust een reactie achter!! (vind ik leuk :))



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gezellig dat je mijn blog bezoekt!
En ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat, want die lees ik met veel plezier!!
Lieve groetjes Gelinda