maandag 18 augustus 2014

feestelijk #3 blauw

Vandaag voorlopig de laatste  met vlaggetjes, en het feestelijke tintje. 
Deze variant lijkt heel veel op de roze variant. 

Ook onder deze foto staat een datumstempel (sorry!) Ik heb deze foto gelijk na de roze gemaakt. Dit komt omdat ik foto's gemaakt heb met de camera van mijn ouders omdat ik mijn eigen SD-kaart kwijt was. Gelukkig heeft mijn zusje hem weer gevonden en kan ik nu weer foto's maken met mijn eigen camera. (Hij zat in een ander groter gat van de computer waar Micro-drive kaarten enzo in kunnen. En daar plukte ze hem gistermorgen uit!!). 

gebruikte materialen:
- tape: Artemio
- fiets: Marjolein Zweed
- stempel: Marianne Design

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt!
En ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat, want die lees ik met veel plezier!!
Lieve groetjes Gelinda