maandag 21 juli 2014

Landkaart #1

Vorig jaar zomer zette mijn vader mij voor de uitdaging om 100 kaarten te maken in mijn zomervakantie van 7 weken. Je zou denken tijd genoeg, gaat makkelijk lukken... Mooi niet ;) Aan het eind van de vakantie had ik namelijk nog geen 30 kaarten :(. Dus ga ik het deze vakantie weer proberen. Maar of het lukt is de vraag... Ik heb namelijk al een week vakantie en had zaterdag nog maar 8 kaarten! Reden genoeg dus om voor de 9e kaart te gaan!! Het werd deze stoere jongenskaart: 



Gebruikte materialen: 
- landkaart: Oude wegenkaart
- Tag
- Plaatje: Marjolein Zweed
- Touw: Aldi


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Gezellig dat je mijn blog bezoekt!
En ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat, want die lees ik met veel plezier!!
Lieve groetjes Gelinda