donderdag 17 juli 2014

Jarig!



Een kaartje met mijn treintjes-mal. Een poosje geleden kocht ik deze leuke mal. Maar ik had er tot nu toe nog niets mee gedaan. Dus daar zat ik weer aan mijn bureautje... (Niet dat dat zo erg is hoor!! ;)) Ook kwamen de leuke cijfers van Marianne Design tevoorschijn. En de feeststempel van Marianne kreeg ik pas zomaar gratis in de hobbywinkel!! *blij!* 




Omdat je in een blauwe kaart de inkt van een balpen niet kunt zien, plakte ik aan de binnenkant een wit stuk karton. Uiteraard kreeg ook deze een mooie versiering.



   Gebruikte materialen: 
- cijfer:  Marianne Design
- Mal: Marianne Design
- stempels: feeststempel Marianne Design, 
stempels bij rechthoekig tabblad collectable Marianne Design

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt!
En ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat, want die lees ik met veel plezier!!
Lieve groetjes Gelinda