dinsdag 15 juli 2014

Hip Hurray!

Gisteren beloofde ik jullie dat ik de andere kaarten die ik maakte met mijn nieuwe Hema tapejes (vanmorgen weer 2 gekocht ;) ) ook te laten zien.  Ik pakte mijn fietsjes-mal erbij en ging lekker aan de slag. Met de eerste kaart heb ik een beetje zitten rommelen en het wilde maar niet lukken! *beetje chagrijnig*. Ik pakte mijn oude boek erbij, haalde er een bladzijde uit et voila: Het is gelukt!!  (Voor deze kaart is dan geen tape gebruikt, maar ik wilde hem toch even laten zien!)


Voor deze kaart deed ik hier inspiratie op. Wat een leuke idee├źn staan er op die blog!! En zo kwam mijn variant hieruit rollen: 


Ook deze kaart maakte ik met mijn nieuwe tape. 


Gebruikte materialen: 
kaart 1:  - bladzijde uit oud boek
- Mal: Marianne Design
kaart 2 - tape: Hema
- Stempel: Marianne Design
Kaart 3 - Mal:  Marianne Design
- Lint: Intratuin


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Gezellig dat je mijn blog bezoekt!
En ik vind het heel erg leuk als je een reactie achterlaat, want die lees ik met veel plezier!!
Lieve groetjes Gelinda